Page 98 - binnenwerk-2020-defintief
P. 98

ozIedipejrnvbeadmriljflweailnnopier

                         Gertjan Dolislager van GJ Styles Reclame ontwikkelt onderscheidende logo’s
                         en vertaalt ze naar een herkenbare huisstijl. Hij zorgt er met zijn creativiteit
                         voor dat bedrijven gezien en herkend worden.

ZAKELIJK MAGAZINE 2020   Smaak

98                       De kwaliteit van een logo gaat volgens Gertjan over
                         meer dan smaak. “Mijn logo’s versterken wat het bedrijf
BUSINEESCLUB DE BUURMAN  wil uitstralen”, stelt hij. “Het bedrijfslogo visualiseert   gjstyles.nl
                         wat potentiële klanten moeten ervaren als ze een eerste     mastA27.nl
                         beeld van een bedrijf krijgen. Ik leg mijn opdrachtge-
                         vers alleen ontwerpen voor waar ik zelf voor de volle
                         100% achter sta. Door zelf steeds hoge eisen aan mijn
                         werk te stellen, wordt ruim 90% van de voorstellen die ik
                         aan klanten doe, goedgekeurd.” Gertjan kan een bedrijf
                         van A tot Z voorzien van communicatiemiddelen. Zo
                         maakt hij ook websites. “De websites die ik ontwikkel,
                         variëren in opzet en techniek van relatief eenvoudig tot
                         behoorlijk complexe en uitgebreide webwinkels”, vertelt
                         Gertjan. “Ik maak websites altijd op maat zodat echt alle
                         klantwensen erin verwerkt kunnen worden. Door zelf
                         te programmeren, ben ik prijstechnisch ook nog eens
                         concurrerend.” Hij vervolgt: “Er zijn maar een aantal za-
                         ken die ik uitbesteed. Bedrijfsfilms maak ik bijvoorbeeld
                         in nauwe samenwerking met John Weeda. Ik zorg voor
                         het script en de regie. John voor het beeld. Ik vind video
                         een fantastisch medium. In een bedrijfsfilm van 2 tot 3
                         minuten zet je een compleet beeld van een bedrijf neer.
                         Door zaken in een hand te houden, zorg ik voor eenheid
                         in de bedrijfspresentatie.”

                         Reclamemast

                         Gertjan is sinds een jaar exploitant van de reclamemast
                         langs de A27 bij de Hankse Kurenpolder. Hier passeren
                         wekelijks tegen de 400.000 voertuigen. Een advertentie
                         verschijnt elke minuut 9 seconden in beeld. “De recla-
                         memast is een geweldig medium”, zegt Gertjan. “In kor-
                         te tijd wordt een reclameboodschap heel vaak gezien.
                         In het belang van de regio streef ik ernaar om zoveel
                         mogelijk lokale ondernemers te laten adverteren op
                         de zuil. Het is qua prijsstelling en qua bereik absoluut
                         interessant.” Hij lacht: “Vanzelfsprekend zorg ik ervoor
                         dat bedrijven adverteren met een advertentie die opvalt.
                         Dat is mijn vak, daar ben ik goed in.”

                         Hans, Charlotte en Tamara Vos.
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103